-->

2012. április 4., szerda

VÁNDORJÁTÉK


Sziasztok! Most hozzám került a stafétabot  a VÁNDORJÁTÉK mégpedig Tiffanylda aminek nagyon örültem. De elnézést kérek tőletek hogy csak most kezdem meg de sajnos most jutottam el idáig!

A csomagban egy tiffany tulipánt amit Tiffanylda készítette és egy levendulás csillámos szappant amit Évi (Vica) készítette. Mind a kettő csodás de én a tulipántót választom. 
Így a szappan mellé én egy ékszerszettet tettem. És a következő nyertes ezek közül választhat majd! 
A sorsolás ideje: április 11-én este 8-kor lesz. 
Szeretettel várok mindenkit!

  Követendő szabályok:
1. Csak egy ajándékot tarthatsz meg.
2. Neked is hozzá kell tenned egy ajándékot.
3. Be kell mutatnod mit is kaptál a csomagodban és linkelni kitől.
4. Meg kell hirdetned a játékot, vagy ha nincs blogod akkor tovább kell küldened a két ajándékot (a tiéddel együtt lesz kettő) egy olyan személynek aki ismeri a játékot és folytatni tudja a láncot.
4. Minimum egy hétig hirdetni kell a játékot, de ha nincs jelentkező (remélem ez nem következik be) akkor lehet tovább várni.
5. A játék hirdetésekor megmutatod mi vándorol tovább és, hogy te mit teszel hozzá.
6. Ha már nyertél, és ajándékoztál akkor tiéd a vándorajándék embléma is amit kitehetsz a blogodra.
7. Nem feltétel, hogy nem játszhatsz ezek után tovább, a részvétel nem kizáró ok. Rajtad múlik.

UI.: A csomagba lesz még egy levél amiben azok neve van akik már játszottak és nyertek. Ezt a levelet tovább kell küldeni. 



Minden jót kívánok!!!! 

16 megjegyzés:

  1. Jöttem, láttam, jelentkeznék... hátha Nálad szerencsém lesz :)

    VálaszTörlés
  2. Köszöntelek! Minden jót kívánok!

    VálaszTörlés
  3. Én is itt vagyok, remélem leszünk többen is.

    VálaszTörlés
  4. Szia! Én is remélem,de gondolom az ünnepek miatt mindenkinek sok dolga volt!

    VálaszTörlés
  5. Őszinte leszek. Most olvastam először a játékról.
    Jelentkezni szeretnék.
    Üdv. Éva

    VálaszTörlés
  6. Csak azt tudnám , hogy miért van a képem helyén ez a felkiáltójel.
    Mégegyszer üdv. Éva

    VálaszTörlés
  7. Válaszok
    1. Úgyszintém megérkeztem. Jelentkezem, mert különben sosem lesz belőlem háromszoros győztes!

      Törlés
  8. Most találtam Rátok, a játékra. Jelentkezem, hátha :-)

    VálaszTörlés
  9. Sziasztok! Nagyon örülök nektek! És sok sikert kívánok!

    VálaszTörlés
  10. Engem is érdekelne a játék. Jelentkezem! (Csudi szép az a lánc)

    VálaszTörlés
  11. Én is csak most olvastam, de jelentkeznék ha még lehet :)

    VálaszTörlés
  12. Nyugodtan lehet még jelentkezni hétfő este nyolcig.

    VálaszTörlés
  13. Én is jövök!
    Kérlek írj az emailcímemre,mert latinka ajándékláncában tőlem kapsz ajándékot.(nem találtam az emailcímed sehol sem)Nézz körül nálam,hátha van kívánságod:
    http://kalandozasaim.blogspot.com

    VálaszTörlés
  14. A játékot most már lezárom a nyertesnevét most kisorsolom és mindjárt közlő! Köszönöm mindenkinek hogy játszót velem!

    VálaszTörlés