-->

2011. július 11., hétfő

Túró torta


Túró torta
Hozzávalók: Egy 26-os torta formában sütöttem meg a torta piskóta lapot
                   0,5 l habtejszín
                   05 kg túró
                   5-6 e.k. porcukor
                   2 cs. vaníliás cukor
                   1 cs. expressz tora zselatin
                    Ízlés szerint gyümölcs én most sárgadinnyét, málnát és barackot használtam. 
Először megsütötem a piskótát és amíg hült elkészítettem a krémet. Nagyon egyszerű hisz a porcukrot és a túrót botmixerrel krémesé dolgoztam, majd a habtejszínt a vaníliás cukorral kemény habbá vertem és utána mind a kettőt egyesítettem. Az egyik szelet piskótát megkentem és vissza helyeztem a torta formába ráhelyeztem a gyümölcsöt és az előírások szerint elkészítettem a zselatint és ráöntöttem a tora tetejére. Amíg dermedt a torta addig a többit megtöltöttem, után ráhelyeztem a tetejére a gyümölcsös részt és szépen kidíszítettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése