-->

2012. június 2., szombat

Óvodai évzáró

Sajnos mostanában nem igazán voltam túl sűrűn gép előtt. De folyamatosan programom volt. Most pénteken volt a lányom ovi ballagása és persze az óvodai évzáró! Az első két kép a zene ovis évzáron készült. Sajnos a tanfolyam miatt nem tudtam elmenni de édesanyám tartotta a frontot. 
 Ezek a képek már az évzárorról készültek, a nagyok a Honfoglalást adták elő, a kicsik pedig a a répamesét, illetve gyerek dalokat énekeltek és táncoltak rá. Nagyon édesek voltak!  
Itt pedig már a ballagási része itt már a nagyok nagyon izgatottak voltak, és persze teli vegyes érzésekkel. De minden gyerek nagyon boldog volt! 
Itt már büszkén és boldogan tartja a sok virágot! 
itt pedig a kis családunk. Igaz itt már nagyon beteg voltam és még most sem vagyok a túl a náthán. 
Itt pedig szüleimmel vágott egy igazi csajos pózt. 
Majd pedig kérte hogy méeg egy pár fényképet készítsek róla,  a sok virággal. 
És itt pedig a ballagos tarisznyája és a tartalma. 
Itt pedig a taplójuk. Pont olyan mint a tarisznya. És az óvónők kezét dicsérik.Nekem nagyon tetszett! 

2 megjegyzés:

  1. Gratulálok a szép családodhoz!:) A kislányod nagyon édes, biztos várja már a sulit!

    VálaszTörlés
  2. Köszi! Igen tavaly nem engedték tovább iskolába még sírt is az évzáron, de most ennek is el jött az ideje.

    VálaszTörlés