-->

2011. június 22., szerda

Gesztenye torta

Gesztenye torta
Hozzávalók: 12 db tojás
                    12 ek. cukor
                    12 ek.liszt
                    1 tasak sütőpor
                     3 tasak vaníliás cukor
A krémhez: 0,5 l habtejszín
                  1,5 csomag gesztenyemassza
Díszítéshez: 0,5 l habtejszín  
                  1,5 gesztenyemassza 
Elkészitése: A 12 db tojásból 3 db 4 tojásos piskótát sütöttem 26-os torta formában. 
                  Én az összes tejszínhabot egybe kemény habbá vertem és szép óvatosan összekevertem a              .                 krumplinyomon áttört gesztenyemasszával és jól összedolgoztam. Elég kemény krémet kapunk,       
                  sokkal jobban meg lehet tölteni vele a tortás és utána nagyon könnyen vele díszíteni. Momentán 
                  én az oldalát csóki forgáccsal díszitettem. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése