-->

2012. augusztus 22., szerda

Játék!

Születésnapi játékot szeretnék! 


Mivel júniusban volt, hogy egy éve elkezdtem a saját blogomat, úgy gondoltam hogy játszunk egyet! 
  1.  Az első ajándékot az a személy kapja aki egy év alatt a legtöbb bejegyzést hagyta! Persze ez a személy meg van! 
  2.  Másodjára a követőim között fogok sorsolni, amit szeptember 2-án este teszek meg amikor a fiam születésnapját köszöntjük. ( egy év alatt 32 követőm volt, szóval ők közöttük fogok sorsolni, vagyis aki ezután csatlakozik az már ezen a sorsoláson nem vesz részt, majd legközelebb) 
  3. A harmadik sorsolásra bár ki jelentkezhet csak egy bejegyzést kell hagynia , hogy akar játszi! Nem kell követőnek lenni, nem kell megosztani, csak játszani. Ezt a sorsolást október 2-án lesz a saját születésnapomon! 
Szóval gyertek játszani, a nyeremény meglepetés, de én saját kezűleg fogom elkészíteni! Persze akinek valami megtetszik az oldalamon az nyugodtan jelezheti, hogy szívesen megnyerné. 


1. Az első nyertes: Schnappy

Gratulálok! És köszönöm a bejegyzéseket! A nyereményedet nem sokára postázom, de ha esetleg neked is tetszene valami akkor nyugodtan jelezd itt. Mert úgy is jövő héten postázom! 

10 megjegyzés:

  1. Gratulálok blogszülinapod alkalmából! További sok sikert kívánok!

    VálaszTörlés
  2. Én is gratulálok az Első Blogszülinapod alkalmából! Még sok-sok kreatív évet! És jövök játszani is:)

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok az 1 éves blogod alkalmából! További szép alkotó éveket, és még sok követőt kívánok. Jövök játszani is.

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm! És örülök nektek!

    VálaszTörlés
  5. Boldog blogszülinapot így utólag is! :)

    VálaszTörlés
  6. Boldog blogszülit és további sok termékeny évet!
    Szeretnék én is játszani :)

    VálaszTörlés
  7. Gratulálok!
    Jövök én is játszani:))

    VálaszTörlés
  8. Boldog blogszülinapot és én is játszanék! :-)

    VálaszTörlés
  9. Hú, még most vettem észre hogy én nyertem! De még nem jött csomagom azóta sem. :(
    Egyébként jövök játszani a mai sorsolásra is, ha lehet!:)

    VálaszTörlés
  10. Boldog szülinapot, én is jövök játszani veled :-)

    VálaszTörlés