-->

2012. augusztus 7., kedd

Torták

Ezeket a finomságokat mostanában készítettem, ami persze megint rengeteg időmet elvett, bár nagyon élveztem. A első tortát már megmutattam egy előző bejegyzésemben, mégpedig az ECDL tanfolyamom utolsó napjáról szólt! A tora alsó része puncsos volt, amíg a felseje citromos!
Itt pedig megrendelésre egy sima tiramisus amit matyó mintával díszítettem, igaz a meleg miatt olvadt a krém és sajnos sok helyen megfolyt de sikerült ki javítanom. 
Ez a nagy tortát a férjem kapta a 33-ik születésnapjára, és finom tojáslikőrös krémmel töltöttem. 
És a férje születésnapja után 6 nappal van a házassági évfordulón és arra készítem, aminek szintén tojáslikőrös volt csak tettem bele egy rúd keksztekercs. Isteni finom volt!
Ezt pedig egy sima csokoládé torta volt ami szintén rendelés volt!