-->

2012. augusztus 7., kedd

Torták

Ezeket a finomságokat mostanában készítettem, ami persze megint rengeteg időmet elvett, bár nagyon élveztem. A első tortát már megmutattam egy előző bejegyzésemben, mégpedig az ECDL tanfolyamom utolsó napjáról szólt! A tora alsó része puncsos volt, amíg a felseje citromos!
Itt pedig megrendelésre egy sima tiramisus amit matyó mintával díszítettem, igaz a meleg miatt olvadt a krém és sajnos sok helyen megfolyt de sikerült ki javítanom. 
Ez a nagy tortát a férjem kapta a 33-ik születésnapjára, és finom tojáslikőrös krémmel töltöttem. 
És a férje születésnapja után 6 nappal van a házassági évfordulón és arra készítem, aminek szintén tojáslikőrös volt csak tettem bele egy rúd keksztekercs. Isteni finom volt!
Ezt pedig egy sima csokoládé torta volt ami szintén rendelés volt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése