-->

2012. november 2., péntek

És újra itt!

Sajnos már lassan egy hónapja nem jelentkeztem be, néha egy egy blogot eltudtam olvasni, és a szülinapi ajándékokat is sikerült elkészítenem. Viszont sajnos a ajándéktár készítő tanfolyam és egyéb családi okokból nem sok időm volt a blogomra, pedig rengeteg mindent csináltam és sok jó dolog történt velem!
És ezt folyamatosan meg is mutatóm nektek, viszont jelentkezek egy Karácsonyi pályázatra! Ráadásul ugyan arra a pályázatra jelentkezett a lányom osztálya is ahova nekem kell elkészítenem a jászolt! De ezt is megosztom veletek!
Ígérem az elmaradt ajándékokat is eljuttatom  még a héten vár rám egy rendkívüli szülői értekezlet és a lányom elsős avatása is. De addig s mindenkinek minden jót kívánok!

1 megjegyzés:

  1. Megérkezett hozzám szerencsésen az ajándékcsomag. Nagyon tetszenek, gyönyörűek:D. Mivel nincs blogom googlepluson osztottam meg egy képen, hogy bárki megnézhesse.
    Köszönöm szépen
    Link: https://plus.google.com/u/0/100852423220638064013/posts

    VálaszTörlés