-->

2012. november 8., csütörtök

Tiszafüredi folt klub kiállítás!

Mivel mostanában nem igazán értem rá így az október elején történt kiállításról is csak most tudok beszámolni! 
A kiállításon a tiszafüredi folt klub csapat által készített falvédők, takarók, párnák és egyéb ajándék tárgyakat lehetett megnézni. A megnyitó szombaton reggel 10-kor kezdődött  Lehet zsákbamacskát venni és nagyon szép tombola tárgyak voltak. Hétfőn bogyót és babócát lehetett varrni. Kedden táskát, és szerdán azt hiszem mobil tartót. Sajnos szombaton nem tudtam a megnyiton ott maradni, és hétfőn is csak benéztem. Mivel hétfőn volt egy csapat akik varrógépet, kiegészítőket és egyéb kellékeket árultak (web:http://www.varrovilag.hu/main.php)és persze nagyon sok szép dolgot vettem. 
Egyébként a kiállítok között volt a varrótanfolyamon oktató hölgy is! 
Ezt a drótból készült varrógépet azét fényképeztem le mert nagyon megtetszett és persze már én is elkészítette csak egy kicsit kisebbe. 
Mivel a csapatban van egy hölgy aki nem tud varrni de nagyon szeret a közösségben lenni így kiállították a kötés és horgolási munkáit. Szerintem nagyon csoda szép darabokat készít! 

Ezeket a baglyokat is a kiállítás alatt készítették és mivel pont akkor volt tanfolyam, így mi is megszereztük a mintákat! Nagyon aranyosak! 
Ezeket a dolgokat a kiállításon vettem az árusoktól. 
Kedden volt egy kedves hölgy páros Debrecenből akik a tűzés technikára tanították meg a tanfolyamra járókat! És hoztak magukkal néhány fali díszt. Ami tűzés technikával készült. 
Itt pedig egy kész babóca baba. Nekem még nem volt időm megvarrni.
Itt pedig ami a tombolán nyertem, egy párnahuzat, és egy varrós doboz, az ollótartót zsákbamacskába volt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése