-->

2012. november 9., péntek

Tiszaörsi Templom szentelés!

Templomunkat az idei évben sikerült felújítani, mivel az elmúlt években elég sokszor érte kár, így az utolsó villámcsapásnál kiégett elektromos szerkezet miatt elég nagy füst keletkezett ami sajnos mindent belepet. De sikeresen újra festették a belső freskót  és a helyiek kitakarították  idei évben pedig befejeződött  a templom egész tető cseréje, friss festést kapott az eleje, és az akadálymentesítést is megcsinálták. Ezért az amúgy is szép templomunk még szebb lett! 
És ezt október 21-én Palánki Ferenc püspök atya felavatta a felújított templomunkat! 
Voltak vendég ministránsok és a meghívott vendégek között volt Varga Mihály.
Egyik belső freskón. Nagyon szép!
Ő egy olyan pap aki Tiszaörsi lakos volt és pappá avatása után nagyszüleim 50.házassági évfordulós esketésüknél ott volt. Nagyon jó volt őt újra látni! (Dombi Ferenc) 
Itt pedig Zsurkay János aki 1955 augusztus-1956 november között volt a falunk káplánja. És ha jól tudom mellette Darabos László aki a fényképeket készítette. Sajnos én nagyon hátul ültem a misén és így nem volt lehetőségem fényképezni, és így Darabos László fényképet tudom megmutatni. 
A mise után fogadást tartottak. 

2 megjegyzés:

  1. Szia! Küldtem neked e-mailt már vagy 2 hete lassan, mert Melinda játékán az én fülimet nyerted, de nem válaszoltál! Kellene egy cím!:)

    VálaszTörlés
  2. Köszi, hogy szóltál, sajna tényleg nem jött e-mail, de akkor várom a csomit, és küldöm én is az nyereményed!:)

    VálaszTörlés